- Start
- 260,00 zł
- do 3 godz. serwisowych
nielimitowany healpdesk telefoniczny / mailowy
Czas reakcji na zgłoszenie
do 6 godz.
Przegląd systemu
raz na rok
Inwentaryzacja sprzętu i oprogramowania
na starcie
Sprzęt zastępczy na czas naprawy
odpłatnie
Administracja oprogramowaniem finansowym
Bieżące optymalizowanie konfiguracji oprogramowania i sprzętu komputerowego
Administracja serwerem Microsoft / Linux
200,00 zł
- Plus
- 400,00 zł
- do 5 godz. serwisowych
nielimitowany healpdesk telefoniczny / mailowy
Czas reakcji na zgłoszenie
do 6 godz.
Przegląd systemu
raz na pół roku
Inwentaryzacja sprzętu i oprogramowania
na starcie
Sprzęt zastępczy na czas naprawy
odpłatnie
Administracja oprogramowaniem finansowym
Bieżące optymalizowanie konfiguracji oprogramowania i sprzętu komputerowego
Administracja serwerem Microsoft / Linux
150,00 zł
- Pro
- 800,00 zł
- do 11 godz. serwisowych
nielimitowany healpdesk telefoniczny / mailowy
Czas reakcji na zgłoszenie
do 6 godz.
Przegląd systemu
raz na kwartał
Inwentaryzacja sprzętu i oprogramowania
roczna
Sprzęt zastępczy na czas naprawy
bezpłatnie
Administracja oprogramowaniem finansowym
Bieżące optymalizowanie konfiguracji oprogramowania i sprzętu komputerowego
Administracja serwerem Microsoft / Linux
100,00 zł
- Open
- 1 200,00 zł
- do 18 godz. serwisowych
nielimitowany healpdesk telefoniczny / mailowy
Czas reakcji na zgłoszenie
do 6 godz.
Przegląd systemu
raz na kwartał
Inwentaryzacja sprzętu i oprogramowania
roczna
Sprzęt zastępczy na czas naprawy
bezpłatnie
Administracja oprogramowaniem finansowym
Bieżące optymalizowanie konfiguracji oprogramowania i sprzętu komputerowego
Administracja serwerem Microsoft / Linux
100,00 zł
Oferujemy:
- Naprawa i upgrade sprzętu
- Instalację sprzętu: karty sieciowe, graficzne, dyski twarde, napędy CD i DVD,
- Instalację i konfiguracja systemów operacyjnych (Windows, Linux) oraz innych aplikacji
- Doradztwo w zakresie doboru sprzętu i oprogramowania oraz doboru parametrów łączy internetowych
- Usuwanie wirusów, instalacja programów antywirusowych, zapobieganie włamaniom, kontrola rodzicielska
- Analiza bezpieczeństwa i zapobieganie problemom w przyszłości
- Konfiguracja połączenia z Internetem, oraz konfiguracji skrzynek email
- Konfigurację sieci typu LAN i WLAN (Wi-Fi)
- Zdalna pomoc, diagnostyka i naprawa
- Odzyskiwanie danych
- Trening komputerowy, porady
- Sprzedaż komputerów, podzespołów oraz materiałów eksploatacyjnych
Podstawową formą działalności naszej firmy są stałe umowy serwisowe. Taka forma współpracy zapewnia wysoką jakość działania systemu komputerowego. Umowa serwisowa zapewnia m.in. szybki czas reakcji serwisu oraz regularną diagnostykę sprzętu i oprogramowania. Umowy serwisowe opłacane są na zasadzie abonamentu miesięcznego w formie ryczałtu. Podpisanie umowy serwisowej oznacza koniec zmartwień związanych z utrzymaniem własnego systemu informatycznego, co pozwala skoncentrować się na docelowej działalności firmy.
W skład umowy serwisowej wchodzą:
- Audyt sprzętu i oprogramowania
- Pomoc przy wyborze najlepszych rozwiązań informatycznych
- Odnawianie infrastruktury informatycznej przedsiębiorstw
- Doradztwo w zakresie zakupu nowego sprzętu i oprogramowania
- Archiwizacja danych
- Instalacja, konfiguracja i wdrażanie oprogramowania wspierającego działalność firmy
- Naprawy i modernizacje sprzętu komputerowego, konsultacje w zakresie możliwości i opłacalności jego modernizacji
- Instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania
- Usuwanie wirusów komputerowych oraz zapobieganie infekcjom
- Administracja wewnętrznej sieci komputerowej
- Administracja serwerem
Wykonujemy również usługi na zasadzie współpracy doraźnej, opłacane jednorazowo za wykonaną usługę. poprawka